Podczas spotkania zostanie omówione aktualne wsparcie w ramach projektu pn. "Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców". Omówione zostaną założenia naboru wniosków czy też kryteria wyboru projektów. Spotkanie poprowadzą przedstawiciele Fundacji Promocji Gmin Polskich oraz Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Poznaniu.
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 10 stycznia 2019 r., w godzinach od 11:00 do 13:00 w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, w sali nr 523 znajdującej się na V piętrze, w części B budynku.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, a także wszystkie zainteresowane tematem spotkania osoby.
W celu wzięcia udziału w spotkaniu prosimy o wypełnienie formularza on-line ("Weź udział").
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona, a o wpisie na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania.
Organizatorzy:
Fundacja Promocji Gmin Polskich
ul. Jaworzyńska 7/3
00-634 Warszawa
tel. 22 697 52 99
e-mail: fpgp@fpgp.eu
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań
tel. 61 626 61 90/92/93, 61 626 72 46
e-mail: info.wrpo@wielkopolskie.pl
Załącznik: