Na spotkaniu będzie można uzyskać odpowiedzi na następujące pytania:
- Jakie kryteria trzeba spełniać, aby otrzymać dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej?
- W jakiej wysokości można pozyskać wsparcie?
- W jaki sposób przygotować się do procedury składania wniosku?
- Kiedy będzie można składać wnioski?
- Jakie pozadotacyjne rodzaje wsparcia można uzyskać na założenie działalności?
Spotkanie odbędzie się:
- 17 listopada 2015 r., w godzinach od 10.00 do 13.00, w Starostwie Powiatowym w Gnieźnie przy ul. Jana Pawła II 9/10, sala konferencyjna nr 2.47 na drugim piętrze.
W celu udziału w spotkaniu prosimy o wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres: gniezno.fe@wielkopolskie.pl.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, liczba miejsc jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku osób niepełnosprawnych, prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania
Organizator spotkania
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
ul. Roosvelta 42, 62-200 Gniezno
tel.: 61 425 02 90; tel. kom. 501 134 535
e-mail: gniezno.fe@wielkopolskie.pl
Załączniki:
Formularz zgłoszeniowy (176.7 KB)