Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu organizuje w środę 7 czerwca 2023 r. szkolenie dla organizacji pozarządowych.
Podczas szkolenia zostanie omówiony m.in. harmonogramu naborów wniosków FEW 2021-2027 dla EFS+, a także zasady oceniania wniosków w nowej perspektywie finansowej.
Szkolenie odbędzie się hybrydowo, stacjonarnie w Poznaniu przy Al. Niepodległości 34 w sali 523 dla ograniczonej liczby uczestników, dla pozostałych uczestników online na platformie Zoom. Aby wziąć udział w spotkaniu, należy do 5 czerwca br. do godz. 14.00 wypełnić formularz zgłoszeniowy poprzez kliknięcie pola „weź udział” i zaznaczyć właściwy udział w szkoleniu: stacjonarnie albo online.
Szkolenie jest bezpłatne dla uczestników, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz budżetu Samorządu Województwa Wielkopolskiego.
W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania.
Informujemy, że parkowanie możliwe jest jedynie na ulicach w pobliżu – nie posiadamy wydzielonych miejsc parkingowych dla uczestników.