Logo Fundusze Europejskie - Program Regionalny
Logo Fundusze Europejskie - Program Regionalny
Logo Fundusze Europejskie - Program Regionalny
Logo Fundusze Europejskie - Program Regionalny
od 03.06.2016 09:00 do 03.06.2016 15:00 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33

Celem szkolenia jest przedstawienie zasad sporządzania wniosków aplikacyjnych w zakresie wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej, finansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą doświadczenie w zakresie przygotowania wniosku. Zajęcia prowadzone będą metodą wykładu, dyskusji oraz ćwiczeń warsztatowych.

Szkolenie odbędzie się 3 czerwca 2016 roku w godzinach od 9:00 do 15:00 w Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33, w sali sesyjnej (budynek E, wejście nr 5, drugie piętro).

Szkolenie adresowane jest do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o czytelne wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i odesłanie go na adres e-mail: infoUE-nowytomysl@warp.org.pl.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 1 czerwca 2016 r. do godziny 12:00. Potwierdzenie przyjęcia zostanie przesłane na wskazany przy rejestracji e-mail do 1 czerwca 2016 r. do godziny 15:00.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie organizatora o swoich szczególnych potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę szkolenia.

Organizator szkolenia

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu przy WARP
ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl
tel. 61 65 06 371, 61 65 06 372
e-mail: infoUE-nowytomysl@warp.org.pl, nowytomysl.fe@wielkopolskie.pl

Załączniki:

Program szkolenia (163.4 KB)

Formularz zgłoszeniowy (239.5 KB) 

Szkolenie w Nowym Tomyślu z przygotowania wniosku o wsparcie na założenie działalności gospodarczej
Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
03.06.2016 09:00 - 03.06.2016 15:00