od 19.01.2021 10:00 do 19.01.2021 10:50 Konin, ul. Zakładowa 4

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Koninie zaprasza na bezpłatne webinarium „Realizacja zamówień publicznych w ramach projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich po 1 stycznia 2021 r.”. Celem spotkania jest przedstawienie nowych zasad udzielania Zamówień Publicznych. Omówione zostaną w szczególności ukierunkowania na ułatwienie dostępu do zamówień publicznych mikro, małym i średnim przedsiębiorcom (MŚP). Przedstawiona zostanie również oferta Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich.

Webinarium odbędzie się we wtorek 19 stycznia 2021 r., w godzinach od 10:00 do 10:50 na platformie ZOOM.

Do udziału w potkaniu zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem ,w szczególności przedstawicieli MŚP.

Zgłoszenia na spotkanie przyjmowane są na adres konin.fe@wielkopolskie.pl lub telefonicznie pod numerami 63 240 85 35, 601 260 066. Wszystkie osoby zarejestrowane otrzymają w odpowiedzi link do webinarium.

Prowadzący spotkanie: specjalista ds. Funduszy Europejskich z Lokalnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Koninie.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. O wpisie na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

Organizator

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Koninie
Zakładowa 4, 62-510 Konin
tel. 63 240 85 35, 63 249 31 02
e-mail: konin.fe@wielkopolskie.pl

Załącznik:

Program webinarium (118.6 KB)

Webinarium – realizacja zamówień publicznych w projektach współfinansowanych z Funduszy Europejskich po 1 stycznia 2021 roku
Konin, ul. Zakładowa 4
19.01.2021 10:00 - 19.01.2021 10:50