Szkolenia odbywają się dla gmin z woj. wielkopolskiego uczestniczących w projekcie "Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych” dofinansowanego z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020. Organizatorem jest Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego we współpracy z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej.
Terminy
Szkolenia będą realizowane w formule on-line, w następujących terminach (do wyboru):
Termin I: 22 września 2021
Termin II: 12 października 2021
w godzinach 9.00 – 15.00, przy czym przewiduje się możliwość weryfikacji skuteczności połączenia od godziny 8.30, a także realizację fakultatywnej części dyskusyjnej w godzinach 15:00 – 15.30.
Zgłoszenia
Wystarczy wybrać jeden z zaproponowanych terminów i wysłać zgłoszenie. Czas na zgłoszenia upływa odpowiednio:
I termin = 20 września 2021 (do końca dnia).
II termin = 7 października 2021 (do końca dnia).
Ważne informacje
W celu wzięcia udziału w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza online ("Weź udział"), pod jednym z wybranych terminów. Wymagane jest e-mailowe potwierdzenie rejestracji. W odpowiedzi otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa oraz w drugiej wiadomości link do spotkania online.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. O wpisie na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.