od 13.10.2021 09:00 do 13.10.2021 15:00 Szkolenie online

Szkolenia odbywają się dla gmin z woj. wielkopolskiego uczestniczących  w projekcie  "Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych” dofinansowanego z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020. Organizatorem jest Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego we współpracy z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej.

 

Terminy

Szkolenia będą realizowane w formule on-line, w następujących terminach (do wyboru):

Termin I: 13 października 2021

Termin II: 17 listopada 2021

w godzinach 9.00 – 15.00, przy czym przewiduje się możliwość weryfikacji skuteczności połączenia od godziny 8.30, a także realizację fakultatywnej części dyskusyjnej w godzinach 15:00 – 15.30.

 

Zgłoszenia

Wystarczy wybrać jeden z zaproponowanych terminów i wysłać zgłoszenie. Czas na zgłoszenia upływa odpowiednio:

I termin = 11 października 2021 (do końca dnia).

II termin = 15 listopada 2021 (do końca dnia).

 

Ważne informacje

W celu wzięcia udziału w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza online ("Weź udział"), pod jednym z wybranych terminów. Wymagane jest e-mailowe potwierdzenie rejestracji. W odpowiedzi otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa oraz w drugiej wiadomości link do spotkania online.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. O wpisie na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu pt. „Przykłady nieudanej rewitalizacji - analiza przyczyn”
Szkolenie online
13.10.2021 09:00 - 13.10.2021 15:00
Zapraszamy do udziału w szkoleniu pt. „Przykłady nieudanej rewitalizacji - analiza przyczyn”
szkolenie online
17.11.2021 09:00 - 17.11.2021 15:00