Opis projektu:

Projekt polegał na budowie obiektu szkolnego składającego się z dwóch budynków połączonych ze sobą za pomocą łącznika tj. budynku dydaktycznego – trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego z wewnętrznym dziedzińcem i dachem prostym. Budynek został zaprojektowany bez barier architektonicznych, a wszystkie pomieszczenia zostały przystosowane do poruszania się po nich przez osoby z niepełnosprawnościami.

W budynku dydaktycznym zlokalizowanych jest 18 sal dydaktycznych, 14 pracowni zawodowych, pomieszczenia administracyjne, magazynowe, techniczne oraz sanitarne.

Zakres prac zrealizowanych w ramach projektu:

1. Dokumentacja – projekt budowlany, projekt wykonawczy i projekt zamienny

2. Prace budowlane – konstrukcja i architektura (prace ziemne, fundamenty szyb windy, konstrukcje żelbetowe ścian, ściany zewnętrzne, ścianki wewnętrzne, stropy i posadzki, winda osobowa, stropodachy, stolarka okienna i drzwiowa, roboty wykończeniowe, pochylnia dla osób niepełnosprawnych

3. Instalacje sanitarne

4. Instalacje elektryczne i teletechniczne

5. Wyposażenie – stojak na rowery

6. Nadzór autorski i inwestorski

7. Promocja projektu

Zespół Szkół Technicznych to nowoczesna i dobrze wyposażona szkoła. Dla uczniów przygotowano m. in. pracownie informatyczne, mechatroniczne, pracownię logistyki, pracownię technik drukarskich. Młodzież może również korzystać ze świetlicy, biblioteki z centrum multimedialnym, pokoi samodzielnej nauki, a także strefy wypoczynku. Ponadto do dyspozycji jest hala sportowa, a przerwy uczniowie mogą spędzać na patio.

Największym atutem Zespołu Szkół Technicznych w Tarnowie Podgórnym jest współpraca z lokalnymi i regionalnymi przedsiębiorcami, którzy uczestniczyli praktycznie w każdym etapie powstawania szkoły: jej planowaniu, budowie, przygotowywaniu wytycznych do nauki konkretnych zawodów i wyposażaniu.

 

Beneficjent:

Gmina Tarnowo Podgórne

Program:

WRPO 2014+

Fundusz:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Całkowita wartość projektu: 28 798 283,13 PLN

Wkład UE: 24 223 771,85  PLN

Pobierz jako PDF